albinutavesela-ong.rositemap

2015,proiect cu finanțare nerambursabilă: „MOȘTENITORII TRADIȚIILOR”

A devenit un fapt obișnuit pentru asociația noastră ca să educăm și să formăm copiii în direcția cunoașterii valorilor culturale românești.
Proiectul educațional de anul acesta, „MOȘTENITORII TRADIȚIILOR”, ce va fi desfășurat cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local din Municipiul Bacău, va pune accent pe cunoașterea de către preșcolari/elevi a folclorului și a bucătăriei tradiționale.
Miercuri, 29 iulie 2015, ora 10,00, la sediul Grădiniței cu Program Prelungit Nr. 24 Bacău, a avut loc activitatea de lansare a proiectului în cadrul căreia coordonatoarele acestuia, Prof. Zătu Maria și Ed. Munteanu Mihaela, au prezentat pe larg obiectivele și activitățile propuse.
Partenerii noștri, Școala Gimnazială „Dr. Alexandru Șafran” Bacău, Școala Gimnazială „Mihai Drăgan” Bacău, Școala Gimnazială Nr.10 Bacău, prin cadrele didactice implicate în proiect, vor antrena copiii la activități de învățare și interpretare a cântecului și dansului popular, dar și la activități de preparare a unor produse tradiționale românești.
Pe lângă activitățile de informare și exersare a deprinderilor, preșcolarii și elevii mici coordonați de : Prof. înv.preșc. Tabarcea Gabriela, Prof.înv.preșc. Manea Isabela, Ed. Agache Maria, Prof.înv.preșc. Duhalmu Cristina, Prof.înv.preșc. Popa Didica, Prof.înv.preșc. Stoica Veronica, Prof.înv.preșc. Andrei Alexandra, Prof. înv.preșc. Gârea Cucu Maria, Prof. înv. primar Anda Adriana, Prof. înv. primar Necșoiu Caselia, Prof. înv. primar Adumitroaiei Ioana, Prof. înv. primar Diaconu Ionel Cătălin, vor participa la două activități importante ale proiectului: „Târgul toamnei” și „De la grupă/clasă pe marea scenă”
Revista poiectului, „Moștenitorii tradițiilor”, va cuprinde în paginile sale fotografii, înformații, fișe și jocuri legate de proiect.
Lansare proiect 10
Lansare proiect 3
Lansare proiect 5

Lansare proiect 15

 

Lansare proiect 17

Lansare proiect 8

 

Lansare proiect 1

 

 

Comentariile sunt inchise.